دانلود سریال شب های مافیا زودیاک 2 قسمت 13 | قسمت 13 و 14 شب های مافیا زودیاک 2

دانلود شب های مافیا زودیاک فصل ۲ قسمت 13 سیزدهم (قسمت 13 فصل 2 زودیاک) با لینک مستقیم

خلاصه داستان:
شب‌های مافیا، گیم‌شوی جذابی است که در آن یک قاتل سریالی به نام زودیاک، شهروندان و مافیای سیسیل را هدف قرار می‌دهد. در این برنامه محمد بحرانی نقش گرداننده بازی را بر عهده دارد و…

بازیکنان:
علیرضا بیرانوند، فاطمه مسعودی‌فر، آصف آریا، مونا کرمی، جواد خیابانی، شیدا خلیق، شهرام قائدی، اشکان دلاوری، امید حاجیلی، ابوطالب حسینی و سروش رفیعی.

لینک دانلود قسمت 13 قانونی

لینک دانلود قسمت 13 رایگان کامل

480 720 1080

وبسایت فیلمرسان بجای خرید اشتراک تمایل داره هر چقدر تمایل داشته باشید.
و خوشتون اومد و حال کردید از ما حمایت کنید.
این حمایت فقط بخاطر تامین هزینه های سرور سایت بابت دانلود و پخش رایگان می باشد.

[10 تومان]30 تومان][ 40 تومان][ 50 تومان][ 60 تومان][ 70 تومان]

[ 80 تومان][ 90 تومان][ 100 تومان][ 150 تومان][ 200 تومان]

********************

درباره سریال:
مجموعه شب های مافیا: زودیاک (Mafia Nights: Zodiac) یک سریال گیم شو، رئالیتی شو، مسابقه و خانوادگی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی محمدرضا رضائیان است که در تابستان سال 1402 منتشر شد؛ گرداننده مسابقه شب های مافیا: زودیاک محمد بحرانی است که هر یکشنبه در شبکه نمایش خانگی عرضه می‌شود؛ به بهانه حضور سعید مهری، بازیکن سابق تیم استقلال در مسابقه شب های مافیا: زودیاک، با وی گفت‌وگویی انجام شده که در ادامه می‌خوانید؛ وقتی با پرسپولیسی‌ها مافیا بازی می‌کنید تارگت اول‌تان آن‌ها هستند؟ «(با خنده) معمولا بله؛ اما به نقش آن‌ها در بازی بستگی دارد؛ ما در فوتبال با هم رقابت داریم اما در بازی مافیا، دوستیم و براساس شرایط بازی تارگت می‌زنیم اما اگر مافیا باشند، تارگت سخت‌تری می‌زنیم»؛ دوست پرسپولیسی دارید؟ بهترین دوست پرسپولیسی شما کیست؟ «بله؛ با علیرضا بیرانوند و سروش رفیعی که در این بازی هم با هم هستیم خیلی راحتم و دوست‌شان دارم»؛ برویم سراغ کل‌کل رایج بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس؛ به همان اندازه‌ای که هوادارن این دو تیم، جدی با هم کل می‌اندازند بین فوتبالیست‌ها هم همینقدر جدی است؟ «کلا رقابت در هر حوزه‌ای، جذاب و جالب است، به خصوص در ورزش؛ همه لذت مسابقات ورزشی برای هوادارن در طرفداری و حمایت و گاهی کری خواندن با هواداران تیم رقیب است؛ اما من کری خواندن بین فوتبالیست‌ها را نمی‌پسندم؛ دوست ندارم منِ بازیکن با بازیکن تیم مقابل، ‌کل‌کل داشته باشیم؛ بین ما در بازی‌ها همیشه رقابت هست اما با کری‌خواندن موافق نیستم چون ممکن است یک جایی، حرمت‌ها شکسته شود؛ اما کری ‌خواندن هواداران برای ما بازیکن‌ها از این نظر که هوادار تیم‌شان هستند و با برد تیم محبوبشان خوشحال می‌شوند، لذت‌بخش است»؛ قهرمان امسال کدام تیم است؟ «امیدوارم قهرمانی برای تیم ما باشد چون امسال شرایط خیلی خوبی داریم»؛ شما جزو آن دسته از پسرانی بودید که از بچگی می‌خواستند فوتبالیست شوند؟ «بله»؛ چه راهی را به افراد علاقمند به این رشته پیشنهاد می‌دهید؟ «همان‌طور که می‌دانید اکثر پسر بچه‌های ما می‌خواهند فوتبالیست شوند. شاید 40-30 میلیون پسر داریم که همه رویای فوتبالیست شدن دارند و از این تعداد، 20-10 میلیون نفرشان، حداقل یک بار فوتبال بازی کرده‌اند؛ چه در خیابان و چه سالن ورزشی؛ کسانی که عشق زیادی به این حرفه دارند، باید تلاش کنند و از تلاش دست نکشند؛ موفق شدن در این مسیر، سخت است ولی هیچ چیزی غیرممکن نیست؛ من خودم بدون هیچ پشتوانه‌ ورزشی در صورتی که با افتخار بچه روستا بودم، برای علاقه و هدفم تلاش کردم و خدا لطف داشت و توانستم به این جایگاه برسم»؛ وضعیت فوتبال این روزها چطور است؟ «زیاد تعریفی ندارد؛ خیلی کم و کسری داریم از لحاظ زمین تمرینی، لباس، توپ و… در کل ایران ما 4-3 تا زمین خوب نداریم؛ باید استادیوم‌های خوبی داشته باشیم؛ فقط زمین بازی نیست؛ ما زمین تمرین نیاز داریم که در این زمینه در کل ایران مشکل داریم؛ امیدوارم که به زودی وضعیت فوتبال ما سر و سامان بگیرد»؛ اهل تماشای فیلم و سریال هستید؟ «بله سریال‌های نمایش خانگی را دنبال می‌کنم؛ بعضی از سریال‌ها را دو سه بار دیده‌ام؛ مثل رهایم کن و یاغی»؛ فصل دوم مجموعه شب های مافیا: زودیاک، پخش خود را از یکشنبه 22 بهمن‌ماه 1402 در شبکه نمایش خانگی آغاز کرد؛ سریال شب های مافیا: زودیاک فصل دوم قسمت 11 را می‌توانید به صورت قانونی با لینک مستقیم از وبسایت دوستی ها دانلود و تماشا کنید.

Check Also

دانلود سریال اکازیون قسمت 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20

دانلود سریال اکازیون قسمت ششم 6 | قسمت 6 و 7 اکازیون

دانلود اکازیون قسمت ششم 6 ( دانلود قسمت 6 اکازیون ) کامل با لینک مستقیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *