نمایندگی فروش پودر لباسشویی – کارخانه تولید و خرید فروش مواد شوینده پودر لباسشویی ارزان

نمایندگی فروش پودر لباسشویی، پودر لباسشویی یکی از محصولات پرطرفدار در حوزه بهداشت و بهینه سازی فرایند شستشوی لباس است. این محصول ترکیبی از آنزیم‌ها، مواد شوینده و مواد جوانسازی است که به کاربر امکان پاک کردن لکه‌ها، عدم آلودگی باکتری‌ها و میکروب‌ها، نرم و لطیف کردن بافت پارچه و حفظ رنگ و جذابیت ظاهری […]

خرید جدیدترین انواع مایع دستشویی لیتری

عنوان: مایع دستشویی لیتری: یک راه حل کامل برای بهداشت دست مقدمه: صنعت بهداشتی به طور مداوم در حال توسعه و پیشرفت است و بازار محصولات بهداشتی نیز به همین دلیل رقابتی و پویا شده است. یکی از محصولات کلیدی در این صنعت، مایع دستشویی لیتری است. این محصول تاکنون توانسته است جایگاه قابل توجهی […]

توضیحات آگهی شرکت پاکسایه شیراز با بیش از 30 سال سابقه فعالیت در زمینه تولید محصولات شوینده همچنین تولیدکننده مایع شیشه شوی موژان، مایع دستشویی، مایع ظرفشویی، سفید کننده، جرم گیر، فوم های حفاری و… می باشد که در سایز های مختلف در اختیار مشتریان عزیز قرار میدهد. آمادگی همکاری با ارگان ها، رستوران ها، بیمارستان ها، عمده فروش ها، شرکت های پخش، مراکز آموزشی و غیره می باشد. ارسال به تمام نقاط کشور انجام مشود. جهت ارتباط مستقیم با تولیدکننده مایع شیشه شوی موژان روی کادر تماس کلیک کنید.

شرکت پاکسایه شیراز با بیش از 30 سال سابقه فعالیت در زمینه تولید محصولات شوینده همچنین تولیدکننده مایع شیشه شوی موژان، مایع دستشویی، مایع ظرفشویی، سفید کننده، جرم گیر، فوم های حفاری و… می باشد که در سایز های مختلف در اختیار مشتریان عزیز قرار میدهد.آمادگی همکاری با ارگان ها، رستوران ها، بیمارستان ها، عمده […]

قیمت و خرید پودر ماشین لباسشویی یزد + فروش ارزان

پودر ماشین لباسشویی یزد یکی از اصلی‌ترین و پرکاربردترین محصولاتی است که در فرآیند شستشوی لباس‌ها استفاده می‌شود. آنچه در این مقاله می‌خوانید: این محصول با ارتقاء عملکرد ماشین لباسشویی، به شما کمک می‌کند تا لباس‌ها را بهترین شکل ممکن شستشو دهید، زودتر خشک شوند. . با استفاده از پودر ماشین لباسشویی یزد مناسب، شستشوی […]

قیمت پودر لباسشویی در کارخانه

تعیین قیمت صابون و پودر لباسشویی در کارخانه تحت تاثیر عوامل گوناگونی مانند هزینه های جاری، حقوق کارگران و مواد اولیه تعیین و مشخص خواهد شد. البته تعیین قیمت تحت تاثیر دهها آیتم مختلف هست که در ادامه به آنها اشاره خواهیم نمود. تفاوت قیمت پودر لباسشویی در کارخانه و بازار آیا میدانید قیمت پودر لباسشویی […]

خرید پودر لباسشویی پرسیل لاوندر

خرید پودر لباسشویی پرسیل لاوندر  🔥خرید عمده با تخفیف ویژه 🔥 جهت خرید عمده با قیمت ارزان تر از کارخانه + تخفیف ویژه و فروش عمده با مستقیم از وارد کننده و قیمت ارزان و کیفیت های بالا  ثبت سفارش عمده این محصولات همین الان کلیک نمایید. با دوستانتان به اشتراک بگذارید خرید پودر لباسشویی […]

خرید عمده روغن گلناز از کارخانه

خرید عمده روغن گلناز از کارخانه گلناز و شرکت گلناز و آگاهی از قیمت امروز روغن گلناز، روغن آفتاب گردان گلناز روغن مایع گلناز روغن کانولا گلناز و روغن جامد و نیمه جامد گلناز در بازار و همچنین خرید روغن مخلوط مایع گلناز و قیمت روغن پخت و پز گلناز امروز و خرید اینترنتی روغن گلناز با قیمت ارزان و […]

طراحی سایت در شیراز ، چرا شرکت طراحی سایت سورنا ؟ طراحی سایت شرکتی در شیراز ، طراحی سایت فروشگاهی در شیراز

اشتراک‌گذاری طراحی سایت در شیراز ، طراحی سایت داینامیک ، واکنشگرا ، تخصصی و کاربرپسند با تیم طراحی سایت سورنا. در جامعه امروز طراحی سایت و طراحی فروشگاه اینترنتی برای کسب و کارها ، شرکت ها و موسسات، سازمان ها و حتی اشخاص حقیقی به یک امر حیاتی تبدیل شده است . در زمینه طراحی […]

فهرست عناوین1 باید بدانید که هیچ بایدی وجود ندارد!2 آزمون و خطا را برای نویسنده حرفه ای شدن فراموش نکنید!3 در تعداد بالا نتیجه بگیرید!4 وسواس نداشته باشید5 با متن ارتباط بگیرید6 مخاطب را درگیر کنید از جمله سوالات پر تکراری که برای بسیاری ها ایجاد می شود این است که نویسنده حرفه ای چه ویژگی هایی دارد؟ چگونه می توانم نویسنده حرفه ای شوم؟ همانطور که در بخش های قبلی لوپاس به این موضوع که با چه سبکی تولید محتوا کنم؟ اشاره کرده ایم ، دانستید که چگونه می توانید بهترین سبک را برای نویسندگی انتخاب کنید. اما نویسنده حرفه ای شدن نیز از این قاعده مستثنی نبوده و شما باید با برخی نکات مهم در مورد انتخاب سبک بدانید تا بتوانید به نویسنده حرفه ای تولید محتوا تبدیل شوید، با ما همراه باشید تا با این نکات طلایی آشنا شوید. باید بدانید که هیچ بایدی وجود ندارد! برای اینکه نویسنده حرفه ای شوید باید بدانید که در نویسندگی هیچ بایدی وجود ندارد و سبک نوشتن در تولید محتوا از قاعده و قانون خاصی پیروی نمی کند. در واقع هیچ کسی نمیتتواند به شما بگوید که با کدام سبکی تولید محتوا کنید. اما تنها باید به قوانین و نکات نویسندگی دقت نمایید. شما باید ابتدا با مخاطبان آشنایی داشته باشید و مخاطبان هدف وب سایت را بشناسید، هنگامی که شما با آن ها آشنایی داشته باشید متوجه خواهید شد که می توانید چه سبکی را به کار ببرید تا به آن ها نزدیک تر شوید. آزمون و خطا را برای نویسنده حرفه ای شدن فراموش نکنید! انتخاب سبک مناسب برای تولید محتوا به یکباره اتفاق نخواهد افتاد و ابتدا باید باید که این موضوع چیزی نیست که در همام لحظه به شما الهام شوید. نویسندگی کار آسانی نبوده که بخواهید با الهام  و شانس آن را پیش ببرید، اینکه بتوانید جملات را به سادگی و روان در کنار یکدیگر بچینید تا مخاطب را تحتب تاثیر بگذارید، خود استعدادی است کمیاب. شما با آزمون و  خطا همراه خواهید بود، به این صورت که در نویسندگی هرگز اینگونه نیست که شما تنها با یک مسیر همراه شوید ،تنها باید آزمون و خطا داشته باشید و از بازخورد مخاطبان متوجه این موضوع شوید  که تا چه اندازه محتوای تاثیرگذاری را تولید کرده اید. در تعداد بالا نتیجه بگیرید! گاهی مواقع نویسندگان چند محتوا تولید می نمایند و به دلیل عدم استقبال مخاطب سبک خود را تغییر می دهند، در حالی که چنین روندی در سبک نویسندگی بسیار اشتباه است. دقت داشت باشید که شاید به دلیل تازه کار بودن سایت، هنوز مخاطبان با شما آشنایی ندارند. یا اینکه باید بیشتر روی سئو سایت کار کنید تا رتبه آن در گوگل بهبود یابد. بنابراین اگر محتوایتان مورد استقبال قرار نمی‌گیرد، صبر کنید تا افراد بیشتری آن را مطالعه کنند. اگر باز هم نتیجه نگرفتید؛ آن موقع سبک نوشتن در تولید محتوا را تغییر دهید. وسواس نداشته باشید مهم ترین چیزی که به هنگام نویسندگی ذهن شما را درگیر می نماید، زیاد فکر کردن است! بله درست است. زیادی فکر  کردن در نویسندگی زمان کاذبی را از شما خواهد گرفت، در نویسندگی زمان بسیار حائز اهمیت است، ذهن قدرت ماورائی داشته و نباید آن را با درگیر کردن به برخی از نکات ریز خسته کنید. بگذارید انگشتان شما با ذهنتان همراهی داشته باشد. با همان سبکی که مطمئن هستید درست بوده و به آن علاقمند هستید شروع کنید.  در ادامه نیز شما با بررسی بازخورد و بازدهی محتواهای خود از جانب کاربرن متوجه خواهید شد که آیا از این سبک استقبال کرده اند یا خیر؟!  به مرور شما در طی این روند سبک خود را پیدا خواهید کرد، شکی نداشته باشید که نباید بیش از حد نسبت به این موضوع حساسیت داشته باشید و وسواس به خرج دهید. با متن ارتباط بگیرید از دیگر روش ها برای نویسنده حرفه ای بودن این است که با تولید محتوا و متن ارتباط بگیرید. در واقع باید بدانید که با چه سبکی انرژی خواهید گرفت، در واقع شما باید خود را جای مخاطب هدف (پرسونا) گذاشته و متن را با دقت بخوانید. در ادامه بررسی کنید که آیا خودتان از سبک نوشته راضی هستید؟ مخاطب را درگیر کنید یک محتوا ساده و صریح و در عین حال مناسب باید جذاب باشد و از غلط املائی و نگارشی به دور باشد و مخاطب را درگیر نماید. مسلما همه ما می دانیم که یک معلم در حین تدریس صبحت می کند،  گاهی نیز دانش آموزان را درگیر می نماید و از آن ها سوالاتی را می پرسد، شما نیز کاربران را در محتوا نویسی درگیر نمایید از آن ها بخواهید که با کامنت گذاری حتی در محتواهای شما مشارکت داشته باشند. حال شما بگویید ،به نظر شما کدام سبک بهتر است؟ شما به عنوان کاربر محترم وب سایت لوپاس ، کدام سبک محتوا نویسی می­پسندید؟ خوشحال می شویم نظر خود را با با ما به اشتراک بگذارید.  

از جمله سوالات پر تکراری که برای بسیاری ها ایجاد می شود این است که نویسنده حرفه ای چه ویژگی هایی دارد؟ چگونه می توانم نویسنده حرفه ای شوم؟ همانطور که در بخش های قبلی لوپاس به این موضوع که با چه سبکی تولید محتوا کنم؟ اشاره کرده ایم ، دانستید که چگونه می توانید […]

تبلیغات مناسب برای کسب و کار جدید : بررسی 10 روش (1403)

تبلیغات یکی از ابزارهای مهم در بازاریابی است. فرقی نمی‌کند در بازارهای سنتی فعالیت کنید یا بخواهید به سراغ کسب و کارهای اینترنتی بروید. به هر شکل نیاز دارید با انواع روش‌های تبلیغات آشنا باشید. انتخاب روش درست برای تبلیغات تاثیر مستقیمی در نفوذ به ذهن و قلب مخاطب‌ دارد و نظر آن‌ها را به […]

ووکامرس چیست؟ بررسی 0 تا 100 راه اندازی فروشگاه اینترنتی

روش‌های مختلفی برای ساخت فروشگاه اینترنتی و سایت فروشگاهی وجود دارد که ویژگی‌ های منحصر به فرد آنها می‌تواند امکاناتی که به آن احتیاج دارید را در اختیارتان قرار دهد. ووکامرس یکی از محبوب‌ترین افزونه‌های فروشگاه ساز است که امکان ساخت و مدیریت فروشگاه‌ های اینترنتی را به راحتی فراهم می‌کند. این افزونه از امکانات […]

طراحی سایت آموزشی در وردپرس – شرکت راهبرد پردازش متین | طراحی سایت

برای اینکه یک دوره آنلاین موفق داشته باشید، باید یک استراتژی مستحکم تعیین کنید که شامل اهداف و قالب دوره، تکنیک های یادگیری فعال خاص، پشتیبانی مناسب، محتوای مرتبط، و سایر موارد قابل ارائه، و همیشه نوعی احساس موفقیت یا تحول باشد. گواهی، دیپلم یا سایر انواع تصدیق. افرادی که آموزش الکترونیکی را انتخاب می […]

صادرات قوطی صادراتی | شهر صادرات

بسته بندی یک از بخش های مهم صنایع است که ارتباط مستقیم و اثرگذاری با دیگر صنایع کشور داراست. صنعت قوطی سازی قادر است؛ با بهره مندی از تکنولوژی های مدرن، به کیفیت هر چه بهتر مواد غذایی و مسائل حمل و نقلی در صادرات قوطی کمک کند. تا پیش از توسعه این صنعت، جامعه […]

بزرگترین مرکز فروش مسواک در ایران

فروش مسواک در مرکزی که بتواند به عنوان نماینده توزیع کارخانه باشد کارایی بهتری را خواهد داشت. مراکزی که وصل به خود کارخانه باشد و فقط پل ارتباطی بین خریدار و تولید کننده باشد بهترین بهره‌وری را در خصوص فروش انواع مسواک خواهد داشت. درباره مسواک بهداشتی مسواک بهداشتی کالایی بهداشتی هست که در همه […]

پخش عمده صابون – کارخانه تولید و خرید فروش مواد شوینده پودر لباسشویی ارزان

پخش عمده صابون، ما یکی از شرکت‌های برجسته در زمینه پخش عمده صابون هستیم. تنوع محصولات، کیفیت بالا، و قیمت رقابتی از مهمترین مزایای همکاری با ما هستند. با برخورداری از یکی از بزرگترین شبکه‌های توزیع در سراسر کشور، ما قادر به تأمین هر نوع صابونی برای نیازهای شما هستیم. محصولاتی که به عنوان یکی […]

خرید و قیمت انواع مایع دستشویی لطیفه

مایع دستشویی لطیفه: راهی آرام و خوشبو برای شستشو معرفی: مایع دستشویی لطیفه یکی از محصولات پرکاربرد در حوزه بهداشت و آرایش است. این مایع، معمولاً به عنوان جایگزینی نرم و ملایم برای صابون به کار می رود. با توجه به توانایی های بیشتر مایع دستشویی لطیفه در پاک کردن و نرم کردن پوست، مصرف […]

توضیحات آگهی شرکت پاکسایه شیراز با بیش از 30 سال سابقه فعالیت در زمینه تولید محصولات شوینده تولیدکننده مایع جرم گیر موژان همچنین تولیدکننده مایع جوهر نمک و اسید مایع شیشه شوی موژان، مایع دستشویی، مایع ظرفشویی، سفید کننده، ، فوم های حفاری و… می باشد. در سایز های مختلف در اختیار مشتریان عزیز قرار میدهد. آمادگی همکاری با ارگان ها، رستوران ها، بیمارستان ها، عمده فروش ها، شرکت های پخش، مراکز آموزشی و غیره می باشد. ارسال به تمام نقاط کشور انجام مشود. جهت ارتباط مستقیم با تولیدکننده مایع جرم گیر موژان روی اطلاعات تماس کلیک کنید

شرکت پاکسایه شیراز با بیش از 30 سال سابقه فعالیت در زمینه تولید محصولات شوینده تولیدکننده مایع جرم گیر موژان همچنین تولیدکننده مایع جوهر نمک و اسید مایع شیشه شوی موژان، مایع دستشویی، مایع ظرفشویی، سفید کننده، ، فوم های حفاری و… می باشد. در سایز های مختلف در اختیار مشتریان عزیز قرار میدهد.آمادگی همکاری […]

خرید جدیدترین انواع مایع لباسشویی کودک

مایع لباسشویی کودک یکی از محصولات ضروری در هر خانواده با کودکان است که معمولاً در تماس مستقیم با پوست حساس کودکان قرار می‌گیرد و انتخاب مایع لباسشویی مناسب برای کودکان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، زیرا پوست آن‌ها نرم و حساس است و نیاز به محصولاتی دارد که ملاحظات خاصی را در نظر بگیرند. […]

فروش ارزان ترین پودر لباسشویی در ایران

آیا میدانید که ارزانترین پودر لباسشویی در کارخانه پاکال تولید و و برای فروش آماده می باشد. این کارخانه با داشتن تکنولوژی های جدید و همچنین فرمولاسیون های بروز می تواندپودر های با کیفیت های مختلف و همچنین با تنوع محصولی بالا بتواند تولیدات خود را با قیمت های مناسب به بازار هدف برساند. به […]

طراحی سایت در کرمان ، چرا شرکت طراحی سایت سورنا ؟ طراحی سایت شرکتی در کرمان ، طراحی سایت فروشگاهی در کرمان

اشتراک‌گذاری طراحی سایت در کرمان ، طراحی سایت داینامیک ، واکنشگرا ، تخصصی و کاربرپسند با تیم طراحی سایت سورنا. در جامعه امروز طراحی سایت و طراحی فروشگاه اینترنتی برای کسب و کارها ، شرکت ها و موسسات، سازمان ها و حتی اشخاص حقیقی به یک امر حیاتی تبدیل شده است . در زمینه طراحی […]

فهرست عناوین1 پوش نوتیفیکیشن چیست؟2 مزایای استفاده از پوش نوتیفیکیشن برای کسب و کار ها در چیست؟3 نرخ دیده شدن بالاتر4 بازدهی کوتاه مدت5 تبلیغات کم هزینه6  و در پایان امکان طراحی و شخصی سازی … پوش نوتیفیکیشن در عصر دیجیتال یکی از ابزارهای قدرتمند و مفید در دیجیتال مارکتینگ است که می تواند شما را در بازاریابی و تبلیغات کمک نماید. پوش نوتیفیکیشن در واقع ابزاری است که همچون ایمیل و پیامک یک پیام تبلیغاتی را برای سایر کاربران ارسال می کند، اما برخی از عملکرد ها و ساز و کارهای آن متفاوت است و نتایجی بسیار بهتر است آن ها برای شما به همراه خواهد داشت. اگر به دنبال گسترش کسب وکارهای خود هستید و می خواهید کاربران را از مزایا و سایر عوامل موثر در سایت و کسب و کارهای خود مطلع سازید ،پیشنهاد می شود حتما تا انتهای محتوا با لوپاس همراه باشید. پوش نوتیفیکیشن چیست؟ احتمالا در وهله اول این سوال برای شما ایجاد شده است که پوش نوتیفیکیشن چیست؟ در واقع لازم است برای توضیحت بهتر بگوییم که پوش نوتیفیکیشن مانند پیامک یک پیام تبلیغاتی بر روی صفحه گوشی یا حتی رایانه اشخاص نمایش داده خواهد شد. به طوری که کاربر موردنظر با خواندن این نوتیفیکیشن تصمیم خواهد گرفت که آیا وارد سایت یا اپلیکیشن شما بشود، یا خیر؟ پس از طراحی وب سایت حرفه ای و راه اندازی کسب وکار خود برای راحت تر کردن تبلیغات و پیشگیری از پرداخت هزینه های گزاف توصیه می شود که حتما از قابلیت های بی نظیر ابزار پوش نوتیفیکیشن بهره مند شوید. در واقع این نوتیفیکیشن ها همچون پیام ها در واتساپ و تلگرام بوده و در صفحه موبایل برای آن ها ظاهر خواهد شد. مزایای استفاده از پوش نوتیفیکیشن برای کسب و کار ها در چیست؟ استفاده از پوش نوتیفیکیشن می تواند مزایای بسیاری را برای تمامی کسب و کارها به همراه دارد، اگر شما هم در زمره افرادی هستید که می خواهید سبب دیده شدن کسب و کار و برند خود شوید و بدون اتلاف وقت و هزینه و استفاده از روش های سنتی برای تبلیغات  ،پیشنهاد می شود از مزایای پوش نوتیفیکیشن، این ابزار قدرتمند مطلع شوید. این روزها استفاده از روش های مختلف همچون لوگوموشن، طراحی موشن گرافیک، تیزرهای تبلیغاتی حرفه ای و… استفاده های بسیاری می شود ، به گونه ای که دیگر افراد از روش های سنتی برای تبلیغات و معرفی برند خود استفاده نمی کنند. عدم استفاده از این روش های جدید و مدرن امروزی سبب می شود که کاربران از یکنواختی روند کسب وکار و فروش شما خسته شده و حتی سعی بر عدم استقبال شما در کسب و کار داشته باشند. بهره گیری از روش های جدید سبب افزایش محبوبیت و افزایش فروش شما خواهد شد ، چرا که این روزها ما شاهد این هستیم که بسیاری از نیازهای بشر به صورت غیر حضوری و اینترنتی برطرف می شود. نرخ دیده شدن بالاتر پیامک ها یا تمامی ایمیل هایی که برای ده ها یا گاهی صدها ارسال می شوند، کاربران ممکن است از مشاهده کردن و چک کردن آن ها خودداری کند و حتی در برخی موارد فراموش نماید که پیامی را دریافت کرده است. در حالی که این مشکل به صورت کامل به واسطه قابلیت های شگفت انگیز نوتیفیکیشن از بین رفته است و می تواند به راحتی نرخ کلیک و دیده شدن وب سایت و حتی اپلیکیشن و حتی نرم افزار مورد نظر را به صورت قابل توجهی افزایش دهد. بازدهی کوتاه مدت از دیگر مزایای این قابلیت باید به بازدهی کوتاه مدت آن اشاره کرد، شما شاهد این خواهید بود که در ظرف کوتاه ترین زمان ممکن بازدهی بالایی را از تبلیغات خود دریافت خواهید نمود. دیگر شما با تاخیر در بازدهی که در سایر روش ها مشاهده کرده اید را نخواهید داشت و می توانید در سریع ترین زمان ممکن به سودی بالا برسید. بهبود سئو سایت همان طور که می دانید سئو و بهینه سازی سایت مهم ترین هدف هر کسب و کاری است و از فاکتورهای مهم در دیده شدن و از همه مهم ترین مهم ترین عامل برای گوگل می باشد. در صورتی که سایت شما توسط موتورهای جست و جوی گوگل دیده نشود، احتمالا موفقیت شما در بین سایر رقبا بسیار پایین بود . در حالی که شما با قابلیت نوتیفیکیشن می توانید سبب افزایش نرخ کلیک و بازدهی و بازدید بالای سایت خود شوید. در واقع شما به ساده ترین روش وبه صورت غیر مستقیم می توانید بر روی سئو سایت و بهینه کردن آن تاثیر فوق العاده ای داشته باشید. تبلیغات کم هزینه این روش به عنوان یک پلتفرم تبلیغاتی کمترین هزینه ها را برای شما به همراه خواهد داشت. جالب است بدانید که پوش نوتیفیکیشن در برخی از پلت فرم ها رایگان می باشند و شما دیگر نیازی به پرداخت هزینه های گزاف نخواهید داشت. همچنین اگر هم نیاز به پرداخت هزینه داشته باشید، این مبلغ بسیار کم در مقایسه با سایر روش های تبلیغاتی می باشد.  و در پایان امکان طراحی و شخصی سازی … شما به راحتی می توانید در صورت تمایل این قابلیت را شخصی سازی کنید ، به طور مثال اگر دارای سایت فروشگاهی آرایش و بهداشتی هستید، می توانید با استفاده از پوش نوتیفیکیشن تبلیغات کنید. شما به راحتی می توانید پیامی کوتاه را در این راستا شخصی سازی کنید و در میان هزاران روش های تبلیغات و سایر تبلیغات ها کسب و کار و سایت خود را برای کاربران به نمایش بگذارید. در این قابلیت شما همچنین می توانید از ایموجی، عکس، طراحی های شخصی و …. استفاده کنید تا در مقایسه با دیگران متمایز شوید.    

پوش نوتیفیکیشن در عصر دیجیتال یکی از ابزارهای قدرتمند و مفید در دیجیتال مارکتینگ است که می تواند شما را در بازاریابی و تبلیغات کمک نماید. پوش نوتیفیکیشن در واقع ابزاری است که همچون ایمیل و پیامک یک پیام تبلیغاتی را برای سایر کاربران ارسال می کند، اما برخی از عملکرد ها و ساز و […]


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/fqxotsqi/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420